Szanowni Studenci III semestru studiów niestacjonarnych I stopnia,
uwzględniając: (1) preferencje w zakresie wyboru specjalności, które przez system elektroniczny przesłaliście Państwo na moją prośbę do 27 grudnia 2019 r.; (2) uzyskaną przez Państwa w toku studiów średnią z ocen; a także biorąc pod uwagę (3) minimalne liczebności grup, jakie muszą zostać osiągnięte, aby utworzyć grupy specjalnościowe:
Specjalnie utworzony algorytm, biorący pod uwagę wyżej wymienione trzy kryteria, decydujące o uruchomieniu określonych specjalności, uwzględniający obiektywny podział Studentów na grupy specjalnościowe, pozwolił na opracowanie poniższego zestawienia. Znajdziecie w nim Państwo obok swojego numeru indeksu – przydział do określonej specjalności. Bardzo dziękuję Państwu za dotrzymanie terminu określenia preferowanych specjalności, co pozwoliło na podjęcie decyzji.
Z wyrazami szacunku
dr hab. Paweł Antonowicz, prof. UG
Prodziekan ds. Nauki i Studiów Niestacjonarnych
Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, iż na prośbę studentów I roku, którzy dostrzegają już na tym etapie kształcenia konieczność uzupełnienia wiedzy z zakresu Rachunkowości, decyzją Dziekana Wydziału Zarządzania prof. dr hab. Mirosława Szredera, uruchomione zostały dodatkowe zajęcia wyrównujące poziom podstawowej wiedzy z zakresu Rachunkowości (15 godzin) w semestrze zimowym bieżącego roku akadmickiego (2019/2020). Dodatkowe zajęcia będzie prowadziła Pani dr Anna Kamińska-Stańczak w następujących terminach:
Wszelke potencjalne zmiany terminu zajęć będą nanoszone na plan specjalnie w tym celu utworzonej grupy studenckiej o numerze: N41-00. Na prośbę Pani Doktor proszę zainteresowanych Studentów o kontakt mailowy z Prowadzącą (zarzaks@ug.edu.pl) w sprawie odbioru materiałów dydaktycznych na te zajęcia.
Z poważaniem
dr hab. Paweł Antonowicz, prof. nadzw.
Prodziekan ds. Nauki i Studiów Niestacjonarnych
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
Szanowni Państwo,
w uzgodnieniu z p. dr. Krzysztofem Ulanowskim pragnę poinformować Państwa, iż w dniu 15 października (wtorek) o godz. 15.00, na Wydziale Nauk Społecznych UG, w gabinecie S-542 odbędzie się poprawkowe zaliczenie WDW z przedmiotu SOCJOLOGIA. Pan Doktor wyraził zgodę, aby osoby, które nie uzyskały zaliczenia w semestrze II (w sesji podstawowej i poprawkowej) mogły przystąpić do ostatniego możliwego zaliczenia przedmiotu. Warunkiem jest lektura pozycji P. Berger: "Zaproszenie do socjologii".
Liczę, że wykorzystacie Państwo tę szansę i konstruktywnie pojawicie się w wyznaczonym terminie, aby dopełnić formalności i zaliczyć przedmiot. Życzę powodzenia!
Z wyrazami szacunku
dr hab. Paweł Antonowicz, prof. nadzw.
Prodziekan ds. Nauki i Studiów Niestacjonarnych
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
Szanowni Studenci III semestru studiów niestacjonarnych I stopnia,
uwzględniając: (1) preferencje w zakresie wyboru specjalności, które przez system elektroniczny przesłaliście Państwo na moją prośbę do 14 listopada 2018 r.; (2) uzyskaną przez Państwa w toku studiów średnią z ocen; a także biorąc pod uwagę (3) minimalne liczebności grup, jakie muszą zostać osiągnięte, aby utworzyć grupy specjalnościowe:
Studentów III semestru kierunku Informatyka i Ekonometria (NSL) – zapraszam na rozmowę ze mną w dniu 12 stycznia 2019 r., która odbędzie podczas zajęć z przedmiotu Podstawy zarządzania (w sali B-2 o godz. 16:00) – bardzo proszę o niezawodną obecność.
Specjalnie utworzony algorytm, biorący pod uwagę wyżej wymienione trzy kryteria, decydujące o uruchomieniu określonych specjalności, uwzględniający obiektywny podział Studentów na grupy specjalnościowe, pozwolił na opracowanie poniższego zestawienia. Znajdziecie w nim Państwo obok swojego numeru indeksu – przydział do określonej specjalności.
Bardzo dziękuję Państwu za dotrzymanie terminu określenia preferowanych specjalności, co pozwoliło na podjęcie decyzji.
Z wyrazami szacunku
dr hab. Paweł Antonowicz, prof. UG
Prodziekan ds. Nauki i Studiów Niestacjonarnych
Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
ZAŁĄCZNIK: DECYZJA PRODZIEKANA W SPRAWIE PRZYDZIAŁU DO SPECJALNOŚCI
UWAGA STUDENCI II ROKU
SPOTKANIE DOTYCZĄCE WYMOGÓW FORMALNYCH ZALICZENIA PRAKTYK
Kiedy? 17 listopada (sobota) - studia niestacjonarne
O której godzinie? 13.00 (w trakcie przerwy między zajęciami)
Gdzie? Aula WZ (Wydział Zarządzania)
O czym będzie mowa?
Jak przygotować dokumentację, aby zaliczyć praktyki na V semestrze studiów.
Prowadzący: Prof. UG, dr hab. Paweł Antonowicz
Szanowni Państwo,
Studenci III semestru studiów niestacjonarnych I stopnia (licencjat) zobowiązani są do wyboru specjalności w nieprzekraczalnym terminie do 14 listopada 2018. W tym celu uruchomiona została platforma elektroniczna, odpowiednio dla kierunku:
Po zalogowaniu się Student zobligowany jest do określenia swoich preferencji, wskazując odpowiednią ocenę obok WSZYSTKICH wyświetlonych na danym kierunku specjalności. Student powinien wskazać swoje preferencje w odniesieniu do więcej niż jednej specjalności, gdyż:
Decyzje o uruchomieniu danej specjalności oraz lista studentów, którzy się na nie zakwalifikują zostaną podane w I połowie grudnia 2018. Kryterium dostania się na preferowaną specjalność: średnia ocen z dotychczasowego kształcenia na WZR UG.
Z wyrazami szacunku
dr hab. Paweł Antonowicz, prof. UG
Prodziekan ds. Nauki i Studiów Niestacjonarnych
Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
Szanowni Studenci III semestru studiów niestacjonarnych I stopnia,
decyzją Kolegium Dziekańskiego, uwzględniając: (1) uzyskaną przez Państwa w toku studiów średnią, (2) określone preferencje w zakresie wyboru specjalności, które przez system elektroniczny przesłaliście Państwo do 31 grudnia 2016 r., (2), a także biorąc pod uwagę (3) minimalne liczebności grup, jakie muszą zostać osiągnięte, aby utworzyć grupy specjalnościowe, uprzejmie informuję, iż:
Specjalnie utworzony algorytm, biorący pod uwagę wymienione na wstępie trzy kryteria, decydujące o uruchomieniu określonych specjalności, uwzględniający obiektywny podział Studentów na grupy specjalnościowe, pozwolił na opracowanie poniższego zestawienia. Znajdziecie w nim Państwo obok swojego numeru indeksu – przydział do określonej specjalności.
Bardzo dziękuję Państwu za dotrzymanie terminu określenia preferowanych specjalności, co pozwoliło na podjęcie stosownych decyzji. Niestety wielu Studentów (w szczególności na Kierunku Zarządzanie) nie skorzystało z możliwości określenia swoich preferencji, czego konsekwencją było ich przyporządkowanie do danej specjalności wyłącznie w oparciu o średnią i liczebność grup.
POBIERZ WYNIKI PODZIAŁU NA SPECJALNOŚCI - plik PDF
Z wyrazami szacunku
dr hab. Paweł Antonowicz
Prodziekan ds. Nauki i Studiów Niestacjonarnych
Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
Uprzejmie informuję, iż administracja międzywydziałowym kierunkiem Podatki i Doradztwo Podatkowe, który realizowany jest przez Wydział Zarządzania oraz Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego od listopada 2016 r. odbywa się w dziekanacie Wydziału Prawa i Administracji:
Podatki i doradztwo podatkowe - studia I oraz II stopnia - pokój 2059 tel.: 58 523 28 92 - podatki@prawo.ug.edu.pl
Wszelkie sprawy administracyjne związane z realizacją zajęć na tym kierunku prosimy kierować bezpośrednio do p. Marleny Domblat (marlena.domblat@prawo.ug.edu.pl) bądź na ww. adres korespondecnyjny.
Bezpośredni link do dziekanatu Prawa i Administracji (PiDP):
http://prawo.ug.edu.pl/wydzial/dziekanat/podatki_i_doradztwo_podatkowe
---
dr hab. Paweł Antonowicz
Prodziekan ds. Nauki i Studiów Niestacjonarnych
Wydział Zarządzania, Uniwersytet Gdański
Szanowni Państwo,
w dniu 6 października 2018 r. odbywają się pierwsze seminaria licencjackie dla studentów niestacjonarnych studiów I stopnia.
WYNIKI ZAPISÓW
Inwestycje i nieruchomości:
dr Dariusz Trojanowski, dr Małgorzata Rymarzak
| nr indeksu | promotor |
| 197155 | Trojanowski |
| 213444 | Trojanowski |
| 232161 | Rymarzak |
| 239898 | Rymarzak |
| 242647 | Trojanowski |
| 248522 | Trojanowski |
| 250120 | Rymarzak |
| 250121 | Rymarzak |
| 250139 | Rymarzak |
| 250150 | Rymarzak |
| 250155 | Trojanowski |
| 250159 | Trojanowski |
| 250160 | Rymarzak |
| 250165 | Trojanowski |
| 251091 | Trojanowski |
| 251092 | Rymarzak |
| 251102 | Rymarzak |
| 251103 | Trojanowski |
| 251104 | Trojanowski |
Bankowość i doradztwo finansowe:
dr Adam Barembruch, dr Paweł Galiński, dr Błażej Lepczyński
| nr indeksu | promotor |
| 139422 | Lepczynski |
| 232822 | Galinski |
| 232827 | Barembruch |
| 234614 | Galinski |
| 236211 | Galinski |
| 236545 | Galinski |
| 240405 | Galinski |
| 240697 | Galinski |
| 242517 | Barembruch |
| 243584 | Barembruch |
| 247050 | Galinski |
| 249975 | Galinski |
| 249993 | Galinski |
| 249995 | Lepczynski |
| 250006 | Barembruch |
| 250009 | Lepczynski |
| 250011 | Lepczynski |
| 250018 | Galinski |
| 250045 | Barembruch |
| 250059 | Lepczynski |
| 250068 | Lepczynski |
| 250071 | Barembruch |
| 250072 | Lepczynski |
| 250087 | Barembruch |
| 250157 | Barembruch |
Finanse przedsiębiorstw i controlling:
dr Bartłomiej Gabriel, dr Magdalena Gostkowska – Drzewicka, dr Olga Martyniuk, dr Anna Siemionek
| nr indeksu | promotor |
| 172819 | Gostkowska |
| 223652 | Siemionek |
| 229860 | Gabriel |
| 234956 | Gostkowska |
| 238384 | Gabriel |
| 239055 | Gostkowska |
| 240004 | Martyniuk |
| 242598 | Gabriel |
| 243395 | Siemionek |
| 247702 | Martyniuk |
| 248274 | Gostkowska |
| 248684 | Siemionek |
| 249319 | Gabriel |
| 249974 | Martyniuk |
| 249988 | Martyniuk |
| 250004 | Gabriel |
| 250012 | Gabriel |
| 250014 | Gabriel |
| 250019 | Siemionek |
| 250024 | Siemionek |
| 250029 | Siemionek |
| 250047 | Gabriel |
| 250062 | Gostkowska |
| 250063 | Martyniuk |
| 250070 | Siemionek |
| 250075 | Gostkowska |
| 250082 | Martyniuk |
| 250088 | Martyniuk |
| 250094 | Siemionek |
| 250099 | Gostkowska |
| 250103 | Gostkowska |
| 250106 | Gabriel |
| 250109 | Gabriel |
| 251138 | Siemionek |
| 251140 | Martyniuk |
| 251150 | Gostkowska |
| 251154 | Gostkowska |
| 251159 | Martyniuk |
| 251403 | Siemionek |
| 251406 | Martyniuk |
Rachunkowość:
dr Chalastra Michał, dr Kamińska-Stańczak Anna, dr Martyniuk Olga, dr Michalczyk Leszek, dr Stańczak-Strumiłło Kamila, dr Wiercińska Aleksandra
| nr indeksu | promotor |
| 220471 | Michalczyk |
| 226280 | Michalczyk |
| 226300 | Michalczyk |
| 234541 | Stanczak-S |
| 235929 | Chalastra |
| 236044 | Michalczyk |
| 239280 | Stanczak-S |
| 240254 | Michalczyk |
| 240432 | Chalastra |
| 241583 | Chalastra |
| 242533 | Michalczyk |
| 243870 | Michalczyk |
| 244454 | Martyniuk |
| 248267 | Martyniuk |
| 248681 | Chalastra |
| 249976 | Chalastra |
| 249979 | Stanczak-S |
| 249980 | Martyniuk |
| 249981 | Wiercinska |
| 249982 | Stanczak-S |
| 249983 | Wiercinska |
| 249984 | Kaminska-S |
| 249985 | Chalastra |
| 249987 | Wiercinska |
| 249990 | Kaminska-S |
| 249991 | Wiercinska |
| 249996 | Wiercinska |
| 250000 | Wiercinska |
| 250002 | Martyniuk |
| 250005 | Michalczyk |
| 250007 | Wiercinska |
| 250013 | Wiercinska |
| 250015 | Chalastra |
| 250021 | Michalczyk |
| 250022 | Michalczyk |
| 250025 | Chalastra |
| 250026 | Wiercinska |
| 250035 | Wiercinska |
| 250036 | Wiercinska |
| 250037 | Kaminska-S |
| 250040 | Kaminska-S |
| 250042 | Michalczyk |
| 250044 | Stanczak-S |
| 250048 | Kaminska-S |
| 250049 | Stanczak-S |
| 250050 | Kaminska-S |
| 250051 | Wiercinska |
| 250054 | Stanczak-S |
| 250055 | Wiercinska |
| 250056 | Kaminska-S |
| 250057 | Chalastra |
| 250061 | Wiercinska |
| 250065 | Wiercinska |
| 250067 | Michalczyk |
| 250073 | Michalczyk |
| 250074 | Kaminska-S |
| 250077 | Stanczak-S |
| 250080 | Martyniuk |
| 250081 | Chalastra |
| 250083 | Stanczak-S |
| 250084 | Martyniuk |
| 250085 | Kaminska-S |
| 250089 | Wiercinska |
| 250090 | Martyniuk |
| 250091 | Michalczyk |
| 250095 | Kaminska-S |
| 250096 | Wiercinska |
| 250101 | Chalastra |
| 250104 | Kaminska-S |
| 250107 | Wiercinska |
| 250110 | Michalczyk |
| 250112 | Martyniuk |
| 250114 | Stanczak-S |
| 251139 | Wiercinska |
| 251144 | Martyniuk |
| 251145 | Martyniuk |
| 251146 | Michalczyk |
| 251147 | Michalczyk |
| 251151 | Michalczyk |
| 251153 | Michalczyk |
| 251158 | Michalczyk |
| 251160 | Martyniuk |
| 251402 | Wiercinska |
| 251407 | Stanczak-S |
Informatyka ekonomiczna:
dr Monika Woźniak
Z wyrazami szacunku
dr hab. Paweł Antonowicz, prof. UG
Prodziekan ds. Nauki i Studiów Niestacjonarnych
Wydział Zarządzania, Uniwersytet Gdański
Szanowni Studenci III semestru studiów niestacjonarnych I stopnia,
uwzględniając: (1) preferencje w zakresie wyboru specjalności, które przez system elektroniczny przesłaliście Państwo na moją prośbę do 1 grudnia 2017 r.; (2) uzyskaną przez Państwa w toku studiów średnią z ocen; a także biorąc pod uwagę (3) minimalne liczebności grup, jakie muszą zostać osiągnięte, aby utworzyć grupy specjalnościowe:
Specjalnie utworzony algorytm, biorący pod uwagę wyżej wymienione trzy kryteria, decydujące o uruchomieniu określonych specjalności, uwzględniający obiektywny podział Studentów na grupy specjalnościowe, pozwolił na opracowanie poniższego zestawienia. Znajdziecie w nim Państwo obok swojego numeru indeksu – przydział do określonej specjalności.
Bardzo dziękuję Państwu za dotrzymanie terminu określenia preferowanych specjalności, co pozwoliło na podjęcie decyzji.
Z wyrazami szacunku
dr hab. Paweł Antonowicz, prof. UG
Prodziekan ds. Nauki i Studiów Niestacjonarnych
Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
Decyzje o specjalnościach >>> PLIK DO POBRANIA
Szanowni Państwo,
Studenci III semestru studiów niestacjonarnych I stopnia (licencjat) zobowiązani są do wyboru specjalności w nieprzekraczalnym terminie do 1 grudnia 2017. W tym celu uruchomiona została platforma elektroniczna, odpowiednio dla kierunku:
UWAGA:
Po zalogowaniu się Student zobligowany jest do określenia swoich preferencji, wskazując odpowiednią ocenę obok WSZYSTKICH wyświetlonych na danym kierunku specjalności. Student powinien wskazać swoje preferencje w odniesieniu do więcej niż jednej specjalności, gdyż:
Decyzja o uruchomieniu danej specjalności oraz lista studentów – zostaną podane w II połowie grudnia 2017.
Z wyrazami szacunku
dr hab. Paweł Antonowicz, prof. UG
Prodziekan ds. Nauki i Studiów Niestacjonarnych
Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
Szanowni Studenci z gr. 371-372 NSL,
uprzejmie informuję, iż w uzgodnieniu z Panem dr Cyrylem Kotylą - ostatni (dodatkowy) możliwy termin zaliczenia przedmiotu: BILANSOWY I PODATKOWY POMIAR KOSZTÓW odbędzie się w dniu: 16 września br. (sobota) w godz. 9:45-10:45 w sali C-6 (Centrum Dydaktyczne).
Informuję jednocześnie, iż jest to DODATKOWY i ostatni termin rozliczenia ww. przedmiotu, który zgodził się na moją prośbę przeprowadzić Pan Doktor, co bardzo proszę wziąć pod uwagę przygotowując się do zaliczenia.
Z wyrazami szacunku
---
dr hab. Paweł Antonowicz, prof. UG
Prodziekan ds. Nauki i Studiów Niestacjonarnych
Wydział Zarządzania, Uniwersytet Gdański
Szanowni Studenci,
uprzejmie informuję, iż w uzgodnieniu z Panią Prof. dr. hab. M. Jerzemowską - ostatni możliwy termin zaliczenia przedmiotu: NADZÓR KORPORACYJNY, zarówno przez Studentów studiów niestacjonarnych, jak również studiów stacjonarnych, odbędzie się w dniu: 25 marca (sobota). o godz. 13:00 w Auli WZR UG.
Informuję jednocześnie, iż jest to DODATKOWY i ostatni termin rozliczenia ww. przedmiotu, który zgodziła się przeprowadzić Pani Profesor, co bardzo proszę wziąć pod uwagę przygotowując się do zaliczenia.
Z wyrazami szacunku
---
dr hab. Paweł Antonowicz, prof. UG
Prodziekan ds. Nauki i Studiów Niestacjonarnych
Wydział Zarządzania, Uniwersytet Gdański
Szanowni Studenci,
uprzejmie informuję, iż w dniu 11 lutego (sobota), z uwagi na brak zjazdu zarówno dla Studentów I jak również II stopnia – dziekanat studiów niestacjonarnych jest zamknięty.
Wszelkie sprawy prosimy kierować drogą elektroniczną na odpowiedni adres mailowy:
Jednocześnie informuję, iż w dniach roboczych dziekanat st. niestacjonarnych jest otwarty zgodnie z podanymi godzinami pracy.
Z wyrazami szacunku
dr hab. Paweł Antonowicz, prof. UG
Prodziekan ds. Nauki i Studiów Niestacjonarnych
Wydział Zarządzania, Uniwersytet Gdański